Adja meg adatvédelmi beállításait

Marketing

A weboldal „feltétlenül szükséges” és „teljesítményhez kapcsolódó” cookie-kat használ. Azok a cookie-k, amelyek technikailag nem feltétlenül szükségesek a weboldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Az ilyen típusú cookie-k csak akkor használhatók, ha Ön ehhez előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet Tudjon meg többet


Visszavonás

Az alábbi linken: Adatvédelmi beállítások bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, mely módosítás a visszavonástól lép hatályba. További információért kattintson az alábbi linkre: Cookie tájékoztató.

Itt módosíthatja az adatvédelmi beállításait

Összes cookie letiltása: Amennyiben szeretné letiltani az összes cookie-t, kérjük nyissa meg böngészője beállításait, majd tiltsa le a cookie-k használatát. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal bizonyos funkciói nem lesznek elérhetők.

Kérjük a jelölőnégyzetbe kattintva adja meg nekünk hozzájárulását vagy vonja vissza azt.

A weboldal „feltétlenül szükséges” és „teljesítményhez kapcsolódó” cookie-kat használ. Azok a cookie-k, amelyek technikailag nem feltétlenül szükségesek a weboldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Az ilyen típusú cookie-k csak akkor használhatók, ha Ön ehhez előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet Tudjon meg többet




További információért kattintson az alábbi linkre: Cookie tájékoztató.

Aktuális tanfolyamok

ITSM

HU0C4S angol 2021.01.25 09:00 - 2021.01.27 17:00 Virtual classroom

The adoption of ITIL as the most widely used guidance in the world on IT and service management continues with ITIL 4. It ensures continuity with existing ways of working (where service management is already successful) by integrating modern and emerging practices with established and proven know-how. ITIL 4 also provides guidance on these new methods to help individuals and organizations see their benefits and move toward using them with confidence, focus, and minimal disruption. ITIL 4’s holistic approach raises the profile of service management in organizations and industries, setting it within a more strategic context. It tends to focus tends on end-to-end product and service management, from demand to value. ITIL 4 HVIT addresses the specifics of digital transformation and helps organizations evolve toward a convergence of business and technology, or establish a new digital organization. It is one of four ITIL 4 publications that build on the concepts introduced in ITIL Foundation. Each of these publications focuses on a different aspect of service management. As demand for digital technology grows, practitioners are under increasing pressure to design, develop, run, and support digital systems and services. ITIL 4 HVIT helps practitioners understand digital transformation, guides them and their organizations toward a more integrated state between business and technology, and provides practical guidance in the application of HVIT.

Tanfolyam ára: 288 000 Ft

HU0C5S angol 2021.02.01 09:00 - 2021.02.03 17:00 Virtual classroom

The adoption of ITIL as the world’s most widely used guidance for IT and service management continues with ITIL 4. ITIL 4 ensures continuity with existing ways of working (where service management is already successful) by integrating modern and emerging practices with established and proven know-how. ITIL 4 also provides guidance on new methods to help individuals and organizations see their benefits and use them with confidence, focus, and minimal disruption. ITIL 4’s holistic approach raises the profile of service management in organizations and industries, setting it within a strategic context. Its focus is on end-to-end product and service management, from demand to value. ITIL 4 Direct, Plan and Improve (DPI) is an essential source of reference in aligning product and service management with modern business requirements—driving transformation and creating a continual improvement culture. The DPI course discusses concepts, principles, methods, and techniques that are leveraged to give direction, engage in planning, and participate in improvement activities. Not least of all, it enables participants and their organizations to adopt a service management approach and demonstrate a service mindset. ITIL 4 Direct, Plan and Improve identifies and focuses on the core competencies that leaders and operational employees should cultivate and apply throughout their service management careers. Participants receive a supply of ideas and methods that will make them better leaders and individual contributors, and that will help them continue to improve.

Tanfolyam ára: 288 000 Ft

HU0C1S angol 2021.02.15 09:00 - 2021.02.16 17:00 Virtual classroom

The course covers the best practice framework of ITIL 4 at a foundational level. Students will learn about the service value system (SVS), the four dimensions of service management, the service value chain, the 7 guiding principles, and service management practices. ITIL 4 is a non-prescriptive, industry best practice providing a vendor-neutral, technology-agnostic framework to address service management challenges by reshaping much of the established ITSM practices in the wider context of customer experience, value streams, and digital transformation, as well as embracing new ways of working, such as Lean, Agile, and DevOps.

Tanfolyam ára: 192 000 Ft

HU0C4S angol 2021.02.22 09:00 - 2021.02.24 17:00 Virtual classroom

The adoption of ITIL as the most widely used guidance in the world on IT and service management continues with ITIL 4. It ensures continuity with existing ways of working (where service management is already successful) by integrating modern and emerging practices with established and proven know-how. ITIL 4 also provides guidance on these new methods to help individuals and organizations see their benefits and move toward using them with confidence, focus, and minimal disruption. ITIL 4’s holistic approach raises the profile of service management in organizations and industries, setting it within a more strategic context. It tends to focus tends on end-to-end product and service management, from demand to value. ITIL 4 HVIT addresses the specifics of digital transformation and helps organizations evolve toward a convergence of business and technology, or establish a new digital organization. It is one of four ITIL 4 publications that build on the concepts introduced in ITIL Foundation. Each of these publications focuses on a different aspect of service management. As demand for digital technology grows, practitioners are under increasing pressure to design, develop, run, and support digital systems and services. ITIL 4 HVIT helps practitioners understand digital transformation, guides them and their organizations toward a more integrated state between business and technology, and provides practical guidance in the application of HVIT.

Tanfolyam ára: 288 000 Ft

Projektmenedzsment tanfolyamok

Jelenleg nincs megjeleníthető tanfolyam ebben a kategóriában.

TOGAF

H6C21S magyar 2021.02.08 09:00 - 2021.02.09 17:00 Online kerül megrendezésre

Ismerje meg a vállalati architektúra legismertebb, Magyarországon is egyre szélesebb körben ismert keretrendszerét!

Tanfolyam ára: 219 200 Ft

H6C22S magyar 2021.02.15 09:00 - 2021.02.17 17:00 Online kerül megrendezésre

Szerezzen részletesebb ismereteket a vállalati architektúra legismertebb, és Magyarországon is egyre szélesebb körben ismert keretrendszeréről a TOGAF-ról.

Tanfolyam ára: 358 800 Ft

H6C21S magyar 2021.04.12 09:00 - 2021.04.13 17:00 Online

Ismerje meg a vállalati architektúra legismertebb, Magyarországon is egyre szélesebb körben ismert keretrendszerét!

Tanfolyam ára: 219 200 Ft

H6C22S magyar 2021.04.19 09:00 - 2021.04.21 17:00 Online

Szerezzen részletesebb ismereteket a vállalati architektúra legismertebb, és Magyarországon is egyre szélesebb körben ismert keretrendszeréről a TOGAF-ról.

Tanfolyam ára: 358 800 Ft

Összes tanfolyam